Berichtenverkeer bijeenkomsten gecontracteerde aanbieders

20-11-2018 4280 keer bekeken

Er worden twee bijeenkomsten voor aanbieders georganiseerd voor ondersteuning bij aanpassingen van de administratieve organisatie en softwaresystemen.

Zoals bekend brengt het Twents model een aantal wijzigingen en vernieuwingen met zich mee. Naast dat een groot deel van de vernieuwingen zorginhoudelijk van aard zijn, is er ook sprake van wijzigingen op administratief vlak. Deze wijzigingen betekenen voor aanbieders en gemeenten aanpassingen van de administratieve organisatie en softwaresystemen. Om alle gecontracteerde aanbieders hierbij te ondersteunen worden er twee bijeenkomsten georganiseerd.

De doelstelling van deze bijeenkomsten is duidelijkheid te geven over alle zaken die geregeld dienen te worden op het gebied van administratieve processen. De bijeenkomst is bestemd voor backoffice-experts, financieel administratief medewerkers, applicatiebeheerders en bedrijfsvoeringspecialisten.

Hebt u vragen? Neem dan contact op met het secretariaat van OZJT via info.samen14@regiotwente.nl of 053 487 67 91.

Bijeenkomst 1 - voor aanbieders die nu al werken met het berichtenverkeer (iJW/iWmo)

Data : 29 november en 10 december 2018

Tijdstip : 14.45 - 16.30 uur

Locatie : Hazemeijer Hengelo, F. Hazemeijerstraat 400, 75555 RJ Hengelo 

Agenda

14.45 – 15.00

Inloop

15.00 – 16.30

· Welkom en context

· Administratieprotocol/berichtenverkeer

· Twentse Monitor Sociaal

· Gelegenheid tot het stellen van vragen

 

Bijeenkomst 2 - voor aanbieders die nu niet werken met het berichtenverkeer (iJW/iWmo)

Data : 29 november en 10 december 2018

Tijdstip : 18.45 - 21.30 uur

Locatie : Hazemeijer Hengelo, F. Hazemeijerstraat 400, 75555 RJ Hengelo.

Agenda

18.45 – 19.00

Inloop

19.00 – 21.30

· Welkom en context

· Administratieprotocol

· Berichtenverkeer/Vecozo door Frank Ooms van Vecozo

· Twentse Monitor Sociaal Domein

· Gelegenheid tot het stellen van vragen

   

 

 

Aanmelden
Op www.regiotwente.nl/inschrijven kunt u zich aanmelden voor een van de bijeenkomsten. Om alle aanbieders voldoende gelegenheid te bieden de bijeenkomsten bij te kunnen wonen hanteren wij een maximum afvaardiging van 2 medewerkers per organisatie.

Op www.samen14.nl kunt u relevante documenten downloaden, zoals het administratieprotocol en het PDC.

U kunt de Twentse monitor sociaal domein bekijken op: www.twentsemonitorsociaaldomein.nl.

 

Cookie-instellingen